
אם CRM, אז מערכת של Zoho
שנת 2022 כבר כאן והחלטה טובה עבור עסקים בינוניים וגדולים בשנה זו היא לעבוד עם Zoho כדי להשיג יעילות בניהול קשרי לקוחות והפעולות הנוגעת לפעילותו
שנת 2022 כבר כאן והחלטה טובה עבור עסקים בינוניים וגדולים בשנה זו היא לעבוד עם Zoho כדי להשיג יעילות בניהול קשרי לקוחות והפעולות הנוגעת לפעילותו
Zoho היא חברה המספקת שירותי ניהול מידע וזוכה להערכה רבה בקרב לקוחותיה בארץ ובעולם. בין לקוחותיה של Zoho מצויים כמה מהחברות הגדולות והוותיקות ביותר בשוק
קורה פה ושם שאנשים מגבשים דעה לפיה הגופים היחידים אשר זקוקים למערכות CRM מאוד ספציפיים ומוגדרים; למשל, מוקדי שירות ומכירה. ובעוד יש אמת בכך שבמוקדי שירות
במאמר זה אפרט את התהליך שאנו נדרשים לעבור כדי לקבל החלטה מושכלת לגבי איזו מערכת CRM מתאימה ביותר לעסק שלנו. לאחר שנים בתחום, יישום כל
Almost 2,000 organizations across the globe were part of IDC’s SaaSPath survey, which is a key guide for SaaS buyers. It helps them analyze their
Zoho is a Challenger. Primarily a SaaS provider focused on SMBs, it provides an LCAP called Zoho Creator for building applications via both citizen and
Zoho is one of the most recognizable providers of software and solutions for small to midsize businesses (SMBs). Zoho has a stable of 45 Software-as-a-Service
Zoho makes its debut in this Magic Quadrant as a Niche Player. It offers the enterprise scale of a global SaaS-plus-PaaS provider, mostly used by
Zoho is a Visionary in this Magic Quadrant; in the last iteration of this research, it was a Niche Player. Zoho offers more than 45
מערכות CRM (מערכת ניהול קשרי לקוחות) הן התוכנה הצומחת ביותר כיום בשוק וצפויה עד שנת 2025 יגיעו ההכנסות בענף זה ל- יותר מ -80 מיליארד דולר.