למה אנחנו צריכים CRM בכלל?

מערכות CRM (מערכת ניהול קשרי לקוחות) הן התוכנה הצומחת ביותר כיום בשוק וצפויה עד שנת 2025 יגיעו ההכנסות בענף זה ל- יותר מ -80 מיליארד דולר.

אז מה העניין אתם שואלים?

CRM הוא מיקום מרכזי בו תוכלו לארגן את הפרטים הקשורים ללקוחות שלכם, בכל המחלקות בחברה שלכם. כל מי שיש לו גישה ל- CRM יכול לעקוב ולנהל את המסע של כל לקוח שמתקשר עם המותג, האתר או המוצרים שלכם. CRM משרת שפע של סוגי עסקים במגוון תעשיות, כולל טכנולוגיה, שירותים עסקיים, קמעונאות, בנקאות, ייצור, אבטחה, תקשורת ומדיה.

אז מדוע  CRM חשוב לעסק שלכם?

מערכת ניהול קשרי לקוחות (CRM) חשובה מכיוון שהיא אוספת, מארגנת ומנהלת את כל המידע הקשור ללקוחות שלכם. היא מאפשרת לעקוב אחר המסע של הקונה עבור כל ליד או לקוח שאתם מתקשרים. המערכת עוזרת לכם לשפר את התקשורת עם צרכנים אלה, לשפר את שירות הלקוחות ולנהל נתונים בצוותי המכירות, השיווק והתמיכה שלכם.

קריטי מתמיד לצוותי שיווק, שירות ומכירות לתפקד כיחידה מגובשת בעוד הן מטפלות בלקוח שלכם. מערכת CRM  היא הפתרון המושלם לסייע לעסק להשיג את המטרה הזו. בואו נסתכל על חמש סיבות מדוע החברה שלכם זקוקה ל- CRM.

1. לארגן ולפשט את הצמיחה:

כאשר העסק נכנס לשלב של צמיחה מהירה, קל לאבד לידים יקרי ערך שנופלים בין הסדקים והאנשים בעסק. שיפור היעילות והפרודוקטיביות הם חלקים קריטיים בהשגת יעדי ההכנסה, אך הגדלת העסק באופן מאורגן וניתן לניהול היא הדרך לעשות זאת באופן בר קיימא.

על ידי חיבור למערכת CRM, צוות המכירות, השיווק והשירות שלכם ימנע מלבלות שעות בחיפוש דוא"ל ולנסות ליצור קשר עם עמיתים אחרים כדי למצוא מידע עדכני ומדויק אודות מצב הלידים או הלקוחות. מערכת CRM מקלה על הגדלת מספר אנשי הקשר והלידים באופן מאורגן ומקצועי, מזכירה פגישות ומשימות, מונעת כפילויות בטיפול בלקוחות ומתזכרת נציגים לעקוב אחר לידים בנקודות ספציפיות במסע הלקוח ולטפח אותם ללקוחות.

בנוסף, ככל שתגדלו, סביר להניח שתגדילו את מספר העובדים שיתקשרו דרך ה-  CRM.  מערכת CRM בענן תקל עליכם לגדול (לעיתים להצטמצם אם צריך…) לפי הצורך וללא זינוק בעלויות.

2. לפתור את האתגרים של צוותים מול לקוחות:

כיום, יש שפע של הזדמנויות להגיע ולהתקשר עם לקוחות פוטנציאליים באופן מקוון, דרך המדיה החברתית, דרך אתר האינטרנט שלך ועוד. למרות שזה נהדר לעסקים, לכל נקודות המגע הללו יש פוטנציאל לסבך את היכולת שלך לעקוב ולפקח על האינטראקציות של החברה שלך עם לקוחות פוטנציאליים.

פתרונות CRM התפתחו כדי לעמוד באתגרים של צוותים ונציגים הפונים ללקוח – הם משתלבים עם מגוון רחב של שירותים וערוצים אחרים שדרכם הלידים והלקוחות שלך מתקשרים עם העסק שלך. זה מאפשר לנציגים לתקשר עם לידים ולקוחות ביעילות מבלי לפספס אי פעם פעימה מכיוון שניתן לנהל את כל האינטראקציות מתוך המערכת.

בנוסף, CRM מאפשר שיתוף פעולה בין צוותים – זה מאפשר למחלקות, כמו שיווק ומכירות, לשתף משאבים ופרטים על אינטראקציות עם אנשי הקשר שלהם ולהימנע מכפילות מאמצים.

3. צור תהליכי עבודה כדי לחסוך לך זמן:

מיטב מערכות ה- CRM, כמו ה- HubSpot CRM, תומכות במאמצי השיווק והמכירות שלך, כמו גם בכל התהליכים הפנימיים הקשורים לעבודה עם לקוחות – המכונים גם זרימות העבודה שלך. כלומר, CRM תומכים בתהליכי העבודה המורכבים והמשתנים שלך על ידי אוטומציה, השלמה וארגון משימות ספציפיות עבורך. מערכות CRM שומרות על הצוות שלך במשימה ומסונכרנת על ידי הקלה על שימוש יעיל יותר בזמן וביטול משימות מייגעות רבות.

ב- HubSpot, למשל, הכלי Workflow יכול להפוך את השיווק שלך לאוטומטי כמו גם את מאמצי המכירות והודעות הדוא"ל כדי לייעל את התהליכים שלך בכל הצוותים. אתה יכול לבחור ליצור תהליכי עבודה מבוססי קשר כמו גם תהליכי טיפוח מובילים ותהליכי עבודה עסקיים, עסקאות, הצעות מחיר או כרטיסים.

ואם כבר מדברים על חיסכון לעצמך זמן יקר, ל- CRM יש את היכולת להפוך את המשימות היומיומיות האחרות שלך, במקביל לתהליכי העבודה שלך.

4. הפוך את המשימות היומיומיות שלך לאוטומטיות:

CRMs מבצעים אוטומציה של משימות יומיומיות אחרות, ומאיצים את העבודה הגוזלת לעתים קרובות הנדרשת מחברי צוותי המכירות, השירות והשיווק שלך. משימות אוטומטיות נפוצות בתוך CRM כוללות הזנת נתונים, הגדרת רצפי דוא"ל אישיים, רישום כל האינטראקציות עם הלקוחות ואוטומציה של משימות שירות לקוחות (כגון רישום ומעקב).

במידה ואתם בעלים או מנהלים של עסק אשר במסגרתו מנוהלים לקוחות רבים וטרם הותקנו עבורכם מערכות לניהול קשרי לקוחות, אנא צרו קשר ונדאג לענות על כל שאלותיכם.

דילוג לתוכן