כיצד לבחור את ה- CRM הטוב ביותר לעסק שלך? זוהו עונה על כלל הדרישות

במאמר זה אפרט את התהליך שאנו נדרשים לעבור כדי לקבל החלטה מושכלת לגבי איזו מערכת CRM מתאימה ביותר לעסק שלנו. לאחר שנים בתחום, יישום כל המוצרים המובילים בשוק, הבחירה של טמאיו טכנולוגיות בזוהו CRM וסוויטת המוצרים של Zoho היתה פשוטה. וכאשר Zoho אינו מספיקה כדי לכסות את כל הדרישות, אנו משתמשים בפלטפורמה הפתוחה שלה כדי להתחבר לתוכנות צד ג' כדי להשלים את הפתרון הנדרש.

לפני שנדבר על זוהו CRM, בואו נחשוב רגע: על מה אנו מבססים את הבחירות שלנו?

בחירת CRM דומה מאוד לבחירת המכונית שמתאימה לנו ביותר. האם אנחנו צריכים סמיטריילר? רכב שטח? מכונית משפחתית או אולי אופנוע? אם ברכב שטח מדובר, אז עם גג פתוח או רגיל? האם לרכוש טויוטה, מרצדס או אולי מיצרן זול יותר? האם עלי לקחת ליסינג תפעולי או לקוות לטוב? כל אלה באים לידי ביטוי כאשר אנחנו רוצים לקבל החלטה אופטימלית. למרבה המזל עבור רוב האנשים, בחירת מכונית שאינה אופטימלית לדרישותיהם לא תשבור אותם כלכלית ולכן החלטות אלו נוטות להיות אמוציונאליות. בינינו, אין בעולם מישהו שרכש פורשה על סמך עובדות, ידידותיות המנוע לסביבה או כמה ק"מ לליטר ה- 911 החדשה עושה.

אבל כבעלי עסקים, איננו יכולים להרשות לעצמנו לקנות מערכת שאינה אופטימלית. מערכות בדרך כלל יקרות יותר ממכונית, עלויות התחזוקה והרישוי החודשי שלהן גבוהות יותר ואנחנו לא יכולים להחליף אותן כמו שאנחנו יכולים את המכונית שלנו. יתר על כן, העובדים שלנו לא יהססו לחלוק איתנו את דעתם ולסרב להשתמש במערכת מסורבלת שאינה מספקת להם ערך.

אז איך ממשיכים מכאן?

אז איך בוחרים? ובכן, הנה מדריך מוטה בגלוי לבחירת ה- CRM המתאים לעסק שלך וכיצד ליישם את Zoho CRM (זוהו) לאחר שתבחר בו.צרו רשימה:

לכל מערכת, כמו גם ל– Zoho CRM יש את התכונות שלה ועלינו לדרג אותן תחילה לפי חשיבותן. אז קחו את רשימת הנקודות מטה ומיינו אותן לפי חשיבותן לעסק שלכם. התעלמו מאלה שאינן חיוניות (מה שאנחנו קוראים Nice to have) ואל תתנו להן להשפיע על ההחלטה שלך.

•  עם זוהו קיימת גישה לנייד

נציגי מכירות צריכים להיות יעילים באותה מידה כשהם המשרד כמו גם מחוצה לו, כך שהיכולת לגשת למידע על עסקאות או פרטי יצירת קשר מכל מכשיר היא קריטית. ה CRM שלכם חייב להציע אפליקציות לאייפון ולאנדרואיד (ולא סתם אתר מותאם) מבלי לפגוע בתכונות האפליקציה כשהיא בשימוש בדפדפן על שולחן העבודה. זוהו היא חברת Mobile First – כלומר, כל אפליקציה שהיא מפתחת מושקת תחילה כאפליקציה לנייד.

• תקשורת צוות פנימית

הCRM  שלכם חייב לאפשר לנציגי המכירות לשתף מידע עם עובדים אחרים מחוץ למחלקה שלהם. היכולת של "זוהו"  לנהל מכירות, שיווק ושירות במקום אחד בתוספת יכולת הצ'אט בתוך האפליקציה מעמידה את הכוח הזה בידי המשתמש.

• התקנה מהירה ופשוטה של זוהו!

אל תבחרו CRM הדורש הכשרה ארוכה או מנהל חיצוני כדי להפעיל את המערכת עבורכם. זה בסדר אם אתם זקוקים למיישם לצורך התקנה ותחזוקה, אך אתם אמורים להיות מסוגלים לבצע משימות יומיומיות בעצמכם. 'קלות שימוש' היא המאפיין החשוב ביותר של כל תוכנה ארגונית. ממשק המשתמש האינטואיטיבי של Zoho CRM, זמינותה ב- 28 שפות שונות ויותר מ -70 מיליון משתמשים ברחבי העולם שבחרו בה מעידים על כך שהיא מספקת את היכולת הזו ללקוחותיה.

• סנכרן את האפליקציות שלך

הצורך להזין נתונים באופן ידני שואב את הזמן (והאנרגיה) מהעובדים שלכם. CRM טוב חייב לצמצם את זמן הזנת הנתונים, קבלתם מגורמים חיצוניים, סנכרון הדוא"ל, לוח השנה ומקורות נתונים אחרים. האינטגרציה המובנית בין Zoho CRM  עם O365 ו GSuite מאפשר לכם להתמקד במה שחשוב תוך גישה לנתונים שלך מכל מקום.

• אינטגרציות? עם זוהו CRM יהיה לכם קל!

משתמשים שצריכים ללכת לאפליקציות אחרות בכל פעם שהם צריכים לשלוח מייל, לבדוק את לוח השנה שלהם ולחייג לאיש קשר סובלים מחוסר פרודוקטיביות  ומפחיתים את השימושיות שלהם ב-  CRM של הארגון. אינטגרציה מובנית של Zoho CRM  עם האפליקציות שלכם מאפשר למשתמשים להישאר ב CRM ולסמוך עליו כמקור האמת היחידה של הארגון. תהליכי המכירה שלהם, שיחות, משימות, פגישות, פניות וכל אינטראקציה אחרת שהייתה לכם עם הלקוח – כולם במקום אחד, והכל תודות לזוהו.

• כלי מכירה

משפך מכירות, אוטומציה של הצעות מחיר, תהליכי עבודה, תהליכי אישור ותזכורות, כולם עוזרים בניהול הלקוחות שלכם.  CRM טוב הופך את העובדים שלכם ליעילים ומאורגנים יותר. משפך העסקאות של Zoho CRM , כללי זרימת עבודה הניתנים להתאמה אישית, תהליכים עסקיים וכלי דיווח מאפשרים לכם לדעת בכל עת היכן הדברים עומדים תוך מתן כלים לנציגים לתעדף את המשימות שלהם ולהתמקד בסגירת מכירות נוספות.

• ערך

בעסק שלכם כל שקל נחשב. עם רשימות תכונות ופונקציונאליות אינסופית מגיעות בדרך כלל: עלויות רישוי גבוהות, התחייבות לחוזים ארוכי טווח וחיובים על כל צעד ושעל עבור תכונות סטנדרטיות. תמצאו שהמחירים של Zoho CRM נוחים וזולים מרוב מתחרותיה בעולם.Zoho  לא מחייבת לקוחות לטווח ארוך ואינה נוקטת בטקטיקות שמטרתן להפיק עוד ועוד רווחים מן הלקוח. Zoho מציעה את כל התכונות שצוות המכירות שלכם יידרש להן.

• תמיכה חינם

אם ספק CRM גובה תשלום נוסף עבור הכבוד לשרת ולספק לכם תמיכה – תברחו. התמיכה שאתם מקבלים למערכת CRM המהווה את ליבת העסק צריכה להיות מצוות של בני אדם, הזמינים בטלפון, בדוא"ל או בצ'אט מקוון.  Zoho CRM מספקת את כל השלושה ללקוחותיה. תמיכה חינם, כמו גם שירות מהיר, יעיל ואדיב הם חלק בלתי נפרד מהמוצר של זוהו.

• אימוץ צוות

על פי מחקר של גרטנר, שיעורי האימוץ של CRM הם מתחת ל -50%! פרויקטי יישום רבים אינם מצליחים לראות אור יום ואינם עולים לאוויר. אלה חדשות רעות מאוד. וודאו כי למערכת שאתם בוחרים ולשותף המיישם שלכם יש רקורד מוכח. הפריסה העולמית של Zoho CRM, עם 250,000 עסקים, 70 מיליון משתמשים בלמעלה מ -180 מדינות ומערכת שתורגמה ל -28 שפות היא הוכחה לשיעורי האימוץ הגבוהים שלה.

• כלי פיתוח

כולנו מיוחדים, אין שני עסקים זהים ולכן ה- CRM שלכם אמור לספק לך גם את הכלים לפיתוח פתרונות מותאמים לעסק שלכם. Zoho CRM מספקת לכם את כלי הפיתוח להתאמת פתרון ה CRM לעסק שלך ו- Zoho מציעה גם Zoho Creator – פלטפורמת פיתוח קוד נמוכה מובילה.

כעת, משיש לכם רשימת נקודות:

– שלב 1: יחסו מקב לכל נקודה (0 עד 10. כאשר 10 מייצג 'חשוב מאוד'),

– שלב 2: השווה את המערכות הזמינות לכם ותנו לכל מערכת ציון לכל נקודה (0-10, כאשר 0 מייצג שאין תמיכה בדרישה)

– שלב 3: הכפל את משקל שניתן לנקודה בציון ובחר את המערכת שקיבלה את הציון המשוקלל הגבוה ביותר תוך שהפתרון עומד בתקציב שלכם.

גם אם התוצאה הסופית היא הימור בין שתי מערכות בעלות ציון דומה, עשיתם את הבחירה הנכונה.

אנו כאן בחברת טאמאיו מאחלים לכם הצלחה רבה בצמיחה העסקית! במידה ועולות שאלות בנוגע ל"זוהו" , כמו גם שאלות לגבי CRM באופן כללי, אנא צרו קשר, אנחנו כאן עבורכם!

דילוג לתוכן