אם כבר CRM, אז רק מערכת של ZOHO

שנת 2022 כבר כאן והחלטה טובה עבור עסקים בינוניים וגדולים בשנה זו היא לעבוד עם ZOHO כדי להשיג אפקטיביות מיטבית בניהול קשרי לקוחות וכל הפעולות הנוגעת לפעילותו השוטפת של העסק מול הלקוח. ZOHO היא מובילה עולמית בשירותי ניהול מידע בענן, והמוצר המרכזי שלה ששמו ZOHO CRM הוא מוצר שזכה לדירוג גבוה במיוחד על ידי חברות מחקר כמו Gartner ו- Forrester וכתבי עת מוערכים כמו PC Magazine.

ZOHO – חברה מוכרת בעלת מוניטין עולמי

מערכת ה- CRM ZOHOמספקת אמצעים טכנולוגיים מתקדמים ונוחים לתפעול המיועדים לניהול מקוון של כלל המידע הנוגע לפעילות בית העסק. מדובר בכלי איכותי אשר נעשה בו שימוש על ידי החברות המובילות בעולם. מערכת ה- CRM של ZOHO מספקת מענה מקיף למגוון רחב של חברות בכל הגדלים והיא בעלת יכולת להתאים עצמה לתחומי עיסוק שונים ומגוונים. חברת TAMAYO היא שותף מתקדם (Advanced Partner) של ZOHO בישראל. ניתן למצוא מידע נוסף עליה ועל המערכת באתר –  מידע על ZOHO CRM

מערכת CRM של ZOHO – תו תקן עולמי לאיכות ומקצועיות

מוצר ה- CRM של ZOHO מצוי בשימוש על ידי מספר רב של חברות וארגונים ברחבי העולם. בכל שנות תפוצתה, זוכה מערכת ה- CRM של ZOHO להערכה גבוהה וזאת הן בקרב מעל ל- 75 מיליון המשתמשים בפלטפורמה והן בקרב גורמים מקצועיים המספקים חוות דעת אודות מערכות ה- CRM המוצעות על ידי מגוון חברות טכנולוגיות ברחבי העולם. הדוגמה הבולטת ביותר להערכה לה זוכה ZOHO היא בהכתרתה של מערכת ה- CRM של ZOHO במקום הראשון בקרב מערכות ה- CRM השונות לשנת 2021 על ידי כתב העת היוקרתי והמוערך PC Magazine. בנוסף לדירוג זה, זוכה בשנים האחרונות חברת ZOHO על שלל מוצריה, להערכה רבה מצד חברות מחקר וכתבי עת נוספים המתפרסמים ברחבי העולם. בשנת 2021 זכתה ZOHO להיכלל ב- Gartner Magic Quadrant ב- 4 קטגוריות שונות: ניהול לידים (CRM), ניהול לקוחות (CRM), ניהול מוקד (ZOHO DESK) ופלטפורמת ה- Low Code שלה, ZOHO CREATOR.

התאמת מערכת ה-CRM למגוון רחב של חברות

מערכת CRM של ZOHO היא כלי מצוין לחברות ממגוון מתחומים, היי טק ו- Low Tech. בין אם החברה שלכם מוכרת שירות בענן (SaaS) או מוצרים טכנולוגיים כמו חברת פיקסלוט (https://www.pixellot.tv) או מתקינים עמדות טעינה לרכבים חשמליים בבתי הלקוחות שלכם כמו (https://evedge.co.il) – שתי החברות נהנות ממגוון האפשרויות ש ZOHO מציעה. יתרונה של מערכת ה- CRM היא ביעילותה בניהול קשרי לקוחות, ניהול המכירה, הזמנות הלקוחות, תיעוד אספקה ותקבולים בזמן אמת.

התאמת המערכת גם לחברות שמסורתית לא השתמשו במערכות לניהול הלקוחות

כולנו מכירים את קבצי האקסל, הפתקים, מיילים ושאר אמצעים בהם מרכז בית העסק את המידע שלו ומה קורה כשהכמויות מתחילות להיערם. משימות נאבדות ולא מקבלות מעקב ראוי, פניות לקוחות אינן מטופלות והזדמנויות מכירה אובדות. לכן, כל חברה יכולה למצוא יתרונות רבים בשימוש במערכת של ZOHO, מאחר שהיא כוללת כלים מגוונים לניהול כלל סוגי המידע הנוגעים לעסק. כך לדוגמה, משרד רואי חשבון עשוי למצוא מגוון שימושים במערכת של ZOHO בכל הקשור לניהול תיקי הלקוחות שלו ותיעוד כל אינטראקציה בין המשרד ללקוחותיו וספקיו. גם חברות אשר פעילותן היא לתועלת הציבור והן אינן למטרות רווח, כגון עמותות למיניהן, יכולות לעשות שימוש במערכת של ZOHO. יתרונה של המערכת אשר רלוונטי גם לחברות מסוג זה, הוא באפשרויות ניהול התקשורת ותיעוד הפעולות בארגון הכולל בתוכו מספר רב של עובדים וגורמים שונים.

ניהול תעבורת המידע – האתגר הגדול של העסק

ניהול נכון של כל עסק, טמון באופן שבו מנוהל המידע הנוגע לכל אחד מהיבטי הפעילות השונים של העסק. היבטים אלו כוללים בין היתר את הבקרה על פעילות עובדי העסק, עמידה ביעדים, ביצוע משימות, ניהול הזמנות, טיפול בבקשות מצד לקוחות ומעקב אחר תשלומים ותקבולים. הסכנה בניהול לא נכון הוא בפגיעה קשה במוניטין של בית העסק. תקלות בתיעוד הפניות לעסק, או במעקב אחר הזמנות, עשוי לגרור תקלות באספקת מוצרים או אי מתן מענה במועד לפניות מצד לקוחות. טעויות מסוג זה הן בעלות פוטנציאל לגרום נזק בלתי הפיך לחברה עסקית ואיבוד לקוחות לצמיתות.

מעבר לניהול המידע באמצעות המערכת של ZOHO

המערכת של ZOHO מגלמת את מגוון היתרונות במעבר של ניהול העסק לממד הדיגיטלי. המערכת המתקדמת של ZOHO מאפשרת התחברות מרחוק למערכת ניהול העסק ובכך מאפשרת תיעוד מהיר של כל פעולה מכל מקום ובכל זמן. האפשרות לבצע פעולות מרחוק נוגעת הן לקשר בין עובדי העסק ללקוחות והן לקשר בין העובדים ומנהלי העסק לבין עצמם.

ניצול כלי המערכת של ZOHO לטובת עבודה מרחוק

מערכת ה- CRM של ZOHO מכילה מגוון שירותים לטובת ניהול תקשורת בין עובדי העסק באופן מקוון. כך לדוגמה, מאפשרת המערכת לערוך פגישות וידאו בין עובדי החברה המצויים במרחק פיזי רב האחד מהשני. כמו כן, מאפשרת המערכת קיום צ'אט בין עובדי העסק לבין לקוחות העסק בצורה קלה, מהירה ואינטואיטיבית.

מגוון כלים לשימור קשרי לקוחות

המערכת של ZOHO מוכוונת לניהול הקשר של החברה עם לקוחותיה באופן שאינו מתמצה אך ורק באספקת מוצרים אלא גם בשימור הקשר של החברה עם כל לקוח ולאורך זמן. כך לדוגמה, מאפשרת המערכת הכנת רשימת תפוצה הכוללת מספר רב של לקוחות, לצורך דיוור קל ויעיל של עדכונים אודות מבצעים אותם עורכת החברה או מוצרים חדשים המשווקים על ידה.

אפשרות יעילה לקבלת משוב מצד הלקוח

אחד מהרכיבים הייחודיים במערכת ה- CRM של ZOHO הוא האפשרות לנסח סקרים שהמענה להם מתועד באופן ממוחשב. השימוש בכלי של סקר הוא מצוין לצורך קבלת משוב מלקוחות החברה אודות שירות או מוצר אשר סופק להם. הרווח המשמעותי המתקבל כתוצאה מהשימוש בסקר הוא כפול. זאת מאחר שהוא מאפשר מצד אחד לקבל מידע אותנטי אודות כשלים שאירעו במהלך מתן השירות או נקודות חוזק אותן יש לשמר והוא מספק מן הצד השני תחושה חיובית בקרב הלקוח הנובעת ממתן משקל לדעתו ותחושותיו, גם לאחר שהמוצר כבר סופק לו.

ZOHO CRM משמעו ערוצי קשר מתקדמים!

המערכת של ZOHO מאפשרת לכל לקוח ליצור קשר עם החברה במגוון ערוצים נוחים לתפעול לרבות צ'אט או מילוי פניה מקוונת. כל אחד מהאמצעים הללו מבוסס על ההכרה של חברת ZOHO בחשיבות ניהול נכון ופשוט של הקשר של החברה עם לקוחותיה.

בקרה מיטבית על מצב החברה ופעילותה

מערכת ה- CRM של ZOHO, מאפשרת למנהלי החברה לקבל בלחיצת כפתור, מגוון נתונים הנוגעים לפעילות החברה. המערכת מאפשרת קבלת מידע עדכני על מצב הכנסות החברה, התחייבויותיה השונות, צפי הכנסות עתידי ואנליזות המתייחסות לחתכי מידע הנוגעים בין היתר להיקף המכירות ביחס ללקוחות מסוימים או היקף המכירות של מוצר מסוים על פני פרקי זמן ספציפיים.

זוהו CRM זה גם ניהול הקשר בין עובדי החברה

מערכת ה- CRM של ZOHO מכילה עזרים טכנולוגיים המאפשרים העברת מסרים קלה בין עובדי החברה. עזרים אלו כוללים אפשרות שליחת הודעות פנים ארגונית, אפשרות רישום הערות ועדכונים ומערכת צ'אט פנים ארגונית. השימוש במערכת הוא פשוט ואינו מצריך הכשרה מיוחדת לעובדי החברה.

תיעוד מהימן של משימות החברה

מערכת ה- CRM של ZOHO מאפשרת למנהלי החברה ועובדיה לערוך תזכורות אודות פעולה עתידית מסוימת הדורשת ביצוע או לחילופין שליחת משימות בצורה מתועדת. על ידי השימוש בכלים אלו, ניתן למנוע מצבים שבהם משימות מסוימות אינן מטופלות במועד. כמו כן, מאפשרים כלים אלו לבצע מעקב אחר ביצוע עובדי החברה ועמידתם ביעדים שהוצבו להם.

שנת 2022 עם ZOHO – זה הזמן לבצע שינוי

מערכת ה- CRM של ZOHO היא האמצעי הטוב ביותר להפוך את החברה ליעילה ומשגשגת. על ידי רכישת מוצר זה, מבטיחה לעצמה החברה גישה למערכת איכותית, מקצועית וקלה לתפעול, אשר זוכה להערכה בכל רחבי העולם. הטמעת המערכת של ZOHO היא צעד ענק בדרך למיצוי יכולותיה של כל חברה עסקית. 

מאמרים נוספים בבלוג של טמאיו

נשים מחזיקות טלפונים ניידים

אם כבר CRM, אז רק מערכת של ZOHO

שנת 2022 כבר כאן והחלטה טובה עבור עסקים בינוניים וגדולים בשנה זו היא לעבוד עם ZOHO כדי להשיג אפקטיביות מיטבית בניהול קשרי לקוחות וכל הפעולות

Read More »
אשת עסקים משתמשת ב-ZOHO CRM

5 דברים שלא ידעתם על Zoho

Zoho היא חברה המספקת שירותי ניהול מידע וזוכה להערכה רבה בקרב לקוחותיה בארץ ובעולם. בין לקוחותיה של Zoho מצויים כמה מהחברות הגדולות והוותיקות ביותר בשוק

Read More »
דילוג לתוכן