למה

ZohoLogo

הערכים של ZOHO

אייקון של טיל, חלק מהאינפוגרפיקה באתר חברת טמאיו המשווקת זוהו

חברה פרטית עם ראיה חברתית

מאז הקמתה בשנת 1996 זוהו, (אשר אחראית למוצר Zoho CRM) היא חברה בבעלות פרטית ומעולם לא לקחה כסף ממשקיעים או הונפקה בבורסה. החברה מתחייבת שזה לעולם לא ישתנה.
מכיוון שמשקיעים ובעלי מניות רואים לנגד עיניהם את הרווח בלבד, הימנעות מהנפקה של החברה מאפשרת לה לשמור על עצמאותה ולדבוק במטרתה המרכזית: 

לייצר ולפתח מוצר טוב במחיר שווה לכל נפש ולאורך זמן.

ZOHO היא חברה היא פרטית אבל רחוקה מלהיות קטנה עם קרוב ל- 10,000 עובדים בעולם. יותר משני עשורים לאחר הקמתה – נראה כי סגנון החשיבה הלא שגרתי של Zoho השתלם.

אייקון של נורה על רקע ירוק - אינפוגרפיקה בשימוש Tamayo Technologies

ZOHO: מפוקסים על מה שחשוב ללקוחות

ZOHO, שיצרה את המוצר Zoho CRM, מחויבת להשקיע את הכסף שלה בחוכמה. היא משקיעה בפיתוח מוצרים ובתמיכה בלקוחות יותר מאשר במכירות ושיווק. ל – ZOHO זה נראה פרדוקסאלי לגבות מהלקוח תוספת תשלום עבור הפריבילגיה לפרסם לו את המוצר.
אולי עכשיו הבנתם מדוע לא הכרתם את זוהו לפני כן.

הימנעות מחוזים רב שנתיים ללא נקודות יציאה ושמירה על מחירים ועלויות רכישת לקוח נמוכים, מחזקים את הקשר של החברה עם הלקוח, ומעבירים את החיסכון אליו.

עם צמיחה שעולה על המתחרים באופן קבוע, ZOHO יודעת שהמודל הזה עובד ואין סיבה לשנותו.

אייקון של מנעול כחול, used by Tamayo Technologies

פרטיות מעל הכל

זוהו קיבלה החלטה לפני למעלה משני עשורים שלא למכור מודעות ופרסום בתוך המוצרים שלה ולא לעשות שימוש במידע שלהם – אפילו לא במהדורות החינמיות. ל-Zoho אין עניין במעקב אחר הקליקים של הלקוח כדי להאכיל את ה'מפלצת השיווקית'.
אחד המוצרים בהם השקיעה החברה משאבים רבים הינו Zoho CRM  וזאת מתוך כוונה לספק לבעלי עסקים מערכת לניהול קשרי לקוחות בסטנדרטים הגבוהים ביותר הקיימים בשוק.

אייקון של רץ במשחק שחמט, הרקע הוא צהוב. חלק מהשפה של חב' Tamayo Technologies

מוצר המותאם לכל צורך וכל לקוח

במהלך חייה של התוכנה, מתגלים מדי פעם חורים: שירות חסר, מוצר שלא עובד טוב עם מוצרים אחרים. במאמץ להרגיע את בעלי המניות, חברות רבות ממלאות את החורים ברכישת או מיזוג חברות אחרות.

לא אצלנו. ב-ZOHO הבינו  שהרוב המכריע של הרכישות נכשל, והלקוח הוא זה שמשלם את המחיר.

בשעה שאחרים עסוקים ברכישות ומיזוגים, זוהו בחרה לפתח בעצמה את הכלים החסרים, מההתחלה ועד הסוף, תוך שימת דגש על אינטגרציה מלאה עם סוויטת הכלים האחרים שלה.

למעשה רבים מהמוצרים של זוהו (כדוגמת Zoho CRM), פותחו כדי לענות על צרכי החברה עצמה ומי שהרוויח בסופו של דבר הוא הלקוח– זוהו עצמה פועלת כולה על פלטפורמת זוהו.

עם השנים התווספו עוד ועוד כלים והיום היא סוויטה משולבת אחת Zoho One.

מה אומרים המומחים על ZOHO

סיפורי הצלחה של לקוחות ZOHO בעולם:

תכינו לכם קצת פופקורן ותתרווחו בכיסא. טוב, אולי קצת הגזמנו, אבל כל אחד מהסרטים הבאים הוא עוד סיפור הצלחה של עסק אשר הטמיע מערכת CRM, ואיך ZOHO שינתה את העסק.

דילוג לתוכן