הכלים של

ZohoLogo

אלו חלק מהכלים של ZOHO שיאיצו לכם את העסק:

סימון של לינק שטאמאיו משתמשים בו כאינפו-גרפיקה

CRM

מערכת ניהול לקוחות עשירה במודולים ופונקציונאליות, הכוללת ניהול תהליכים, כלי אוטומציה ומערכת דוחות עשירה

אייקון של מגפון, בשימוש חברת טאמאיו

Campaigns

שמרו על קשר והניעו את הלקוחות לפעולה – מערכת לניהול קמפיינים וניוזלטרים בדואר אלקטרוני ללקוחות

ארבעה קווים אופקיים בצבעים והאחרון הופך לחץ אדום שפונה מעלה

Marketing Hub

התייחסו לכל לקוח בצורה אישית – מערכת לניהול מסעות לקוח מותאמים לכל לקוח משלב הליד ועד לרכישה

ארבעה עיגולים צבעוניים בצורות שדומות לשעונים - חלק מלוגו טאמאיו

Social

נהלו את הנוכחות שלכם ברשתות החבריות ממקום אחד – מודול ניהול תקשורת ברשתות החברתיות (פייסבוק, לינקדין ואינסטגרם)

סימון צבעוני של וי - CHECKMARK

Projects

נהלו את הפרוייקטים שלכם ממקום אחד – מערכת לניהול פרוייקטים מלאה: אבני דרך, ניהול משימות, דיווח שעות,
חיובים ופורטל לקוחות

סימון ירוק של טלפון שנראה כמו אדם יושב, בשימוש טמאיו משווקת זוהו

Desk

שרתו ועזרו ללקוחות שלכם – מערכת שירות (HelpDesk) הכולל ניהול צוותי תמיכה, אסקלציות של קריאות, פורטל לקוחות ו- Knowledge Base 

salesiq-אייקון; זהו אייקון של כלי מבית ZOHO

SalesIQ

נטרו את התנועה של גולשים לאתר שלכם וקבלו את המידע ל- CRM. מערכת למעקב תנועת גולשים באתר, במה התעניינו וכלי צ'אט לאינטראקציה

אייקון של שני חצאי עיגול מתחברים, בשימוש חברת טאמאיו

Subscriptions

מערכת לניהול מנויים ובילינג.
נהלו את הלקוחות והשירותים שאתם מספקים להם לאורך זמן

אייקון או סימון של גרף אדום עולה בתוך משולש

BI

קבלו מידע עסקי מאיר עיניים על כל הפעילות שלכם במקום אחד. מערכת BI באינטגרציה מלאה לכל הכלים של זוהו וחיבור למוצרי צד ג'

רזולוציה נוספת של לוגו מוצר מבית טמאיו

Forms

מערכת טפסי Web מתקדמת, כשצריכים להשלים מידע ונתונים מן השטח

אייקון של וי בצבעים כחול אדום וצהוב, אייקון של חברה ששיתפה פעולה עם Tamayo Technologies

Survey

סקרים מקוונים ישר מהמערכת ללקוחות שלכם

סימון של כוכבית

Meeting

פגישות וידאו ממש כמו Zoom  ו- Teams, ישר בתוך המערכת שלכם, בלי צורך לשלם לצד ג'

אייקון של CHAT

Cliq

נמאס מכלי צ'אט חיצוניים ! קליק היא מערכת צ'אט פנים ארגונית בה תוכלו לתקשר כמו בוואטסאפ אבל ישר בתוך המערכת ובהקשר מלא לנושא השיחה שלכם (לקוח, עסקה, קריאת שירות)

דילוג לתוכן