סימן שאלה לעמוד השאלות הנפוצות של חברת טאמאיו

FAQ

אתם שואלים,  Tamayo עונים – שאלות נפוצות:

 

CRM הוא בעצם ראשי התיבות Customer Relationship Management.

על כל עסק באשר הוא להיות מסוגל לנהל באופן מיטבי את הקשר העסקי (והאישי) עם לקוחותיו. הסיבות לכך הן רבות ומגוונות, ואף עשויות להשתנות מעסק לעסק, אך אם ישנה סיבה אחת מרכזית לצורך במערכת לניהול קשרי לקוחות, הרי שהיא מושתתת על הצורך של בעלי עסקים לתפעל ולהיות מסוגלים לנתח את פעילות העסק כמו גם את איכות-התוצרים או השירותים שבסופו של דבר מגיעים אל לקוחות קצה – ובדרך זו יכול עסק לצמוח; תיעוד מדויק של נושאים לטיפול, יצירת לו"ז ניהול משימות, מערכות חשבונאיות, סיווג עניינים מרכזיים ונשנים והצפתם לטיפול, דרכים רבות ומגוונות לתת ללקוחות הקצה את התחושה שאנחנו זוכרים אותם (נרחיב בנושאי אוטומציות בעולמות ה-CRM בהמשך), ויודעים הרבה ככל והדבר נוגע לאופי הייחודי שלהם כצרכנים – כל אלו ועוד מהווים ראשי-פרקים מהם ניתן לשאוב מידע ותובנות על התנהלות העסק אל מול הלקוחות. CRM מומלץ מבחינתנו הוא ZOHO CRM, עליו עוד נרחיב בהמשך.

כיום, מערכת CRM מומלצת, פשוט מוכרחה להיות בענן, זמינה בכל מכשיר נייח או נייד ויודעת לספק מספר רב של תכונות. תשכחו ממערכות ה-CRM המיושנות שידעו לאסוף לידים בבסיסן; אם אתם נמצאים בנקודה בזמן בה נשאלת השאלה 'איך לבחור מערכת CRM', חשוב שתדעו שמערכת ה-CRM המובילה – ZOHO CRM היא אחת שאפשר לסמוך עליה כשזה נוגע לניהול תקין ומלא-תובנות של קשרי הלקוחות שלכם.

 

על-מנת להגיע למצב בו תהליכים עסקיים עוברים הליך שיפור וזיקוק, יש להיעזר במערכת CRM לא פחות ממנצחת. מערכת ה-CRM שתבחרו תהיה כזו שבראש ובראשונה לא תדרוש הליך הכשרה מורכב ואורך. נושאים נוספים שיבואו מובנים באותה מערכת CRMמומלצת יהיו:
תקשורת פנים-ארגונית, התממשקות קלה ותפעול מהנייד כולל סנכרון של אפליקציות שונות שעובדים איתן ביומיום, יכולות לייצר אוטומציות מיוחדות, לנהל משימות ולתעד פעילות של אנשי צוות תוך זרימות עבודה מובנות ומותאמות אופטימלית לעסק.

הדבר הראשון שאתם צריכים לדעת על השירות של חברת Tamayo (טמאיו) הוא שעם כל לקוח חדש מתבצע תהליך למידה מקיף של העסק על כל מורכבויותיו על מנת לספק פתרונות מדויקים לכלל הארגון. אנו בטאמאיו, נדאג להטמיע את המערכת וללוות אתכם – בעלי-עסקים בעת הלימוד של אנשי הצוות את התוכנה.

אם אתם ניצבים בפני בחירת מערכת CRM , כדאי לכם לשקול לעבוד עם ZOHO CRM כי באופן הפשוט ביותר, מדובר בכלי יעיל, גמיש, בעל קלות שימוש ואחד הדברים החשובים ביותר לגבי זוהו – הוא שמאוד קל להטמיע אותו ולהתחבר למערכת מכל מקום, מכל מחשב, נייד או טאבלט.

אז כפי שהוזכר מוקדם יותר, חשוב למערכת CRM שתהיינה תכונות כמו: קלות בתפעול ובהטמעה, נגישות למערכת מכל מקום ויכולת התאמה לוורטיקלים משמעותיים שעל-פיהם ניתן למפות תהליכים-עסקיים בדרך ההגיונית ביותר, שאף תאפשר ניהול משימות תקין.

 

ZOHO CRM היא ללא ספק מערכת מנצחת.

אנשים לעיתים נוטים לקרוא לדברים או שירותים בדרך מסוימת, בעוד אחרים בוחרים בשם אחר שגם איכשהו תופס…התשובה היא: כן. כאשר אנשים אומרים 'אפליקציה לניהול לקוחות' הם מתכוונים למערכת CRM , אותה מערכת שמסייעת לשווק, למכור להעניק שירות טוב יותר ללקוחות ע"י ניהול הקשרים והתהליכים שמתבצעים מולם. ובזמן שחלק מאיתנו אומרים 'אפליקציה לניהול לקוחות', חלקנו האחר יודע שכדאי ללכת על ZOHO CRM.

מוצרי CRM אחרים עשויים להיות טובים ולהתאים לעסק, אך אם לצמצם את השיח לדברים שמייחדים את זוהו CRM: קלות התפעול, האוטומציות העשירות, כלי בניית תהליכים עסקיים מסייעים כולם לנהל תהליכים ומשימות באופן אופטימלי, בעוד המחיר האטרקטיבי ושאין צורך במנהל חיצוני שיתפעל עבורכם דברים ויגבה על זה לעיתים אקסטרה מהווים יחד את הגורמים שהופכים את זוהו לבחירה טבעית וקלה. חלק מה-CRM שיש שם בחוץ, לא יודעים לעשות הרבה חוץ מלאסוף לידים וחלק ממערכות ניהול קשרי הלקוחות מבוססות ERP מיושן יותר. (לקבלת מידע על מונחים, לחצו כאן)

כיום, עסקים שמבינים לעומק תהליכים עסקיים ויודעים כי הדרך להגדלת הצמיחה השנתית עוברת במתן שירות לקוחות טוב, יודעים כי טוב יעשו אם יבחרו ב-ZOHO CRM.

זוהו מתאימה לעסקים גדולים אבל גם לעסקים קטנים ובינוניים. אנו כאן בחברת טמאיו, מוודאים למידה כאמור, של העסק על כלל נושאי הליבה שלו ודואגים לאפיין את מערכת ה-CRM בהתאמה לצרכי הלקוח. לכל לקוח, אנחנו מתאימים את העומק והיקף היישום כך שיכסה את את כל התהליכים הקריטיים לעסק: שרשרת האספקה, שיווק, מכירות, שירות, ניהול המשימות, וכיו"ב.

כאשר אנשים שואלים: 'כמה עולה פיתוח אפליקציה לעסק?', הם לא תמיד מתכוונים לצורך שלהם במערכת CRM. לעיתים, השאלה מתייחסת נטו לפיתוח אפליקציה עבור שירות מסוים שהם מציעים תוך הרצון שלהם להתקדם בשוק האפליקציות. בד בבד, יהיה זה נכון לומר כי חלק מסוים מאותו קהל ששואל 'כמה עולה פיתוח אפליקציה לעסק?', אכן יתכוון לשאלה:   'יש לי עסק ואני חייב איזשהו כלי שיסייע לנהל את אותו'.

העסק נדרש לאפליקציה חזקה וגמישה בכדי להתאים אותה לצרכי העסק הספציפיים, מערכת עם יכולות תקשורת וממשקים שתאפשר לעסק לחבר אליה מרכזיה, WhatsApp, דיוור ועוד ערוצי תקשורת מול לקוחות וספקים.

וכאשר שואלים אותנו על איזו מערכת אנו ממליצים לניהול קשרי לקוחות של עסק זה או אחר, אנחנו תמיד ממליצים על ZOHO CRM.

כל עסק הוא עולם ומלואו, ולכל עסק קיימות דרישות משלו – לעיתים תהיה חפיפה בין דרישות של עסק אחד למשנהו, אך אם ישנו דבר אחד שמשותף לפחות לרוב העסקים בעולם, יהיה זה הצורך להביא את קהל הצרכנים לכדי שביעות רצון. שביעות רצון באיזו מידה? במידה גבוהה.

וכפי שצוין גם בתשובות אחרות בעמוד זה, ZOHO CRM – בשילוב שירותי ההטמעה של חברת TAMAYO טכנולוגיות, מאפשר לבעלי עסקים להכיר באופן המיטבי את כל אותם הצרכים שיש ללקוחותיהם; הכלי לניהול קשרי-הלקוחות מסייע רבות בניהול משימות ובתפקוד טוב יותר ואפילו אופטימלי של צוות העובדים – וכפועל יוצא מתקבלת בצד של הלקוחות שביעות רצון אידיאלית – שבסופו של יום גורמת ללקוחות לחזור.

חזרתם של לקוחות לקבלת שירות או מוצר, לאחר שבפעם הראשונה קיבלו חוויית שירות יעילה וחיובית שווה הרבה מאוד כסף לבעלים של עסק, יהיה באשר יהיה. וכאמור, הדרך לשם עוברת גם דרך היכולת לנהל את העסק תוך הבנה הוליסטית של מה בדיוק קורה בו, כיצד מתבצעים תהליכים עסקיים, ואיך זה מתקבל בצד של לקוחות-הקצה.

ראשית נציין כי עם הצלחה קשה מאוד להתווכח, אך מאידך, ברור ונהיר שלכל אדם הזכות להחליט ולבחור בפתרונות אחרים.

פיתוח תוכנה (לא משנה באיזה תחום) עולה הרבה מאוד כסף. כמה כסף? הדבר נוטה להשתנות בין נותן שירות זה למשנהו. אך אם ישנו דבר שחשוב לנו להעביר לקהל שלנו, הוא שהרבה יותר קל ונכון עסקית 'להישען' על שירות (ובמקרה זה מערכת CRM) שיש לו 'אבא ואמא'.

שירות שמאות אלפי עסקים בעולם ולמעלה מ- 75 מיליון משתמשים בו. שירות מוכח שפותחו בו כלל הפיצ'רים המתקדמים ביותר שמסייעים לעסקים להגדיל את ה-LTV (lifetime value) של לקוחותיהם וממשיך ומתפתח עם כל טכנולוגיה ושירות המוצעים בשוק ומאפשר למשתמשים בו להנות מחוכמת ההמונים.

שירות שמציע אוטומציות מתקדמות וניהול משימות באופן שרק ממחיש, כי ישנם תחומים בהם כלים דיגיטליים מסייעים לנו לנהל תהליכים.

לסיכום, ZOHO CRM כבר כאן. ואתם?

דילוג לתוכן